KONTAKT

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych i mailowych. Jedyną formą złożenia zamówienie jest zakup na platformie www.biomondo.pl

Niestety nie ma takiej możliwości.

Wszystkie koszty dostawy znajdują się w zakładce DOSTAWA.

Tak, do przesyłki pobraniowej jest doliczana usługa pobrania, a jej koszt znaleźć można w zakładce DOSTAWA.

Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 200 zł. i nalicza się automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone po południu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.

Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”.

Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.

Formularz zwrotu i instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się na naszej stronie www.biomondo.pl w zakładkach Reklamacja oraz Zwroty.

Wszystkie reklamacje należy przesyłać emailem pod adres biuro@biomondo.pl. Jeśli reklamacja dotyczy produktu uszkodzonego podczas transportu, do reklamacji proszę dołączyć zdjęcia.

Nie, aby dokonać zakupu w biomondo.pl nie musisz się rejestrować.

FORMULARZ KONTAKTOWY

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU